vrijdag 2 augustus 2013

Allemaal zwaantjes voor de jarige

Allemaal zwaantjes

Als je 11 wordt, dan wil je geen kroon meer. Dat kan je echt niet maken om daar mee rond te lopen. Kleedjes draag je liever ook niet meer. En in de rokjes mag er niet te veel zwier zitten.

Dus gaf ik Stien het boek 'Allemaal rokjes' in handen en unrestricted access tot mijn stoffenvoorraad.
Ze koos 'de plooirok met Erin er in' en de overschot van de stof waar haar jongste zus een verjaardagsjurkje uit kreeg.
Allemaal zwaantjes closeup-1
Allemaal zwaantjes

Voor mijn archief; dit is een 12 jaar en de pasvorm is perfect.
Allemaal zwaantjes
Allemaal zwaantjes
Allemaal zwaantjes

De jarige mocht ook kiezen wat ze die dag deed. En zo trokken we een dagje naar zee om nog maar eens zandkastelen te bouwen, te zwemmen in de zee en te aperitieven op het strand. Met de ganse familie deze keer. Als het aan mijn beurt is om te verjaren...ik wil ook zo'n feestje!
Stien's verjaardagsfeest aan zee
Stien's verjaardagsfeest aan zee
Stien 11 jaar

23 opmerkingen:

  1. 11! Da's al een hele dame. Een knappe dame! Mooi gerokt maar ook nog heerlijke een juffertje, zo spontaan en vrolijk in badpak. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en hé, ik plukte deze week ook zo'n mooi gedraaid lintje van mijn nieuwe jurk om er voor Liv een armband van de maken. Heerlijke kleurtjes hè. ;-)

      Verwijderen
  2. Een mooi rokje! En supergezellig seg, zo met zijn allen op 't strand...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!! Mooi uitgekozen, het stofje en het modelletje, het staat haar prachtig en wat heerlijk om je verjaardag op het strand te vieren met iedereen... heerlijk!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat stofje blijft leuk! Ook in rokjes-vorm rond 11-jarige poepekes. Goh zeg, 11 al,...
    En wat een gezellig feest. Daar zou ik ook geen neen tegen zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dametje al! Gefeliciteerd en wat een prachtig rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heeft ze mooi uitgezocht! Proficiat met jullie oudste dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalige verjaardag, lijkt me. Ik zou er ook zo voor tekenen.
    En lol voor de unrestricted access... ik hoor u graag zo bezig, met stukken Engels ertussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi!
    Hier ligt ook 3 meter van die zwaantjes, vind hem prachtig!
    Maar heb hem nog niet durven aanknippen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk rokje en wat een zalige verjaardag zag dat er uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalig, zo een verjaardagsfeestje op het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lijkt ze opeens groot in dat model van rok... maar de speelsheid van het stofje brengt het helemaal in evenwicht. Het staat haar beeldig! Proficiat Stien! Jarig zijn in de zomer moet zo leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was een beetje getuige en het geluk spatte er van af. Zalig feestje, zalige dag. Hiep hiep hoera voor Stien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoera voor Stien! Ik kan alleen maar hopen dat de dochters later ook zo'n goede smaak hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoera voor de jarige! En je dochter heeft smaak! Ze koos één van mijn favorietjes uit je stoffenkast ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En kleine zus had ook haar passende jurk aan op het feest ;-) (hoeveel maanden ligt hier al een geknipt zwanenhemd klaar ...) Dikke proficiat voor de jarige !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil ook zo'n feestje! Proficiat aan Stien met de gracieuze rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd, Stien, een dame van 11!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi rokje. Jullie vieren altijd in stijl! Gelukkige verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hieperdepiep voor jarige Stien! Te groot voor een zwierrok met kabouters, maar nog klein genoeg voor zandkastelen aan het strand. <3 elfjarigen!

    BeantwoordenVerwijderen